srijeda, 13. travnja 2011.

DONOŠENJE KREATIVNIH ODLUKA

Da bi odluke koje manageri i ostali zaposlenici donose bile kreativne potrebno je da su zaposleni u tvrtki kreativni, da konstantno poboljšavaju i razvijaju kreativnost, treba poticati kreativnost unutar tvrtke, savladavati prepreke organizacijskoj kreativnosti.
             
Svatko može biti kreativan u određenoj mjeri, u ovisnosti da li razvija svoju kreativnost ili ne, obzirom da znatan broj ljudi godinama gubi kreativnost, jer niti ne pokušavaju biti kreativni. Kreativnost nije osobina samo rijetkih pojedinaca. Osoba koja misli da nije kreativna je zapravo osoba koja ne koristi svoje kreativne potencijale.
            Pregled nekih karakteristika kreativnih ljudi: kreativni ljudi su fleksibilni i nisu skloni autoritetu, kreativni ljudi su prije nadareni nego inteligentni. Natprosječna inteligencija nije nužan uvjet, kreativni ljudi imaju pozitivnu sliku sami o sebi.
            
 Kreativni ljudi suzdržavaju se od iznošenja mišljenja dok ne sakupe sve informacije o problemu. Kreativni ljudi su skloniji razmišljanju nego impulzivnosti, kreativni ljudi su emocionalni, osjetljivi su na svijet oko sebe i na osjećaje drugih ljudi. Kreativni ljudi su originalni u svojim razmišljanjima, kreativni ljudi su zainteresirani za prirodu problema, kreativne ljude motiviraju izazovni problemi. Kreativni ljudi su često nekonformisti i cijene svoju samostalnost, kreativni ljudi nemaju stalnu potrebu biti hvaljeni od grupe.
           
Kreativni ljudi vode bogat, skoro bizaran i fantastičan život, kreativni ljudi su zainteresirani za značenje i utjecaj a ne za male detalje. Kreativni ljudi toleriraju dvosmislenost i kompleksnost, te ne vole predvidljivost i red, kreativni ljudi imaju znatiželju mladih i u starijoj životnoj dobi.

Nema komentara:

Objavi komentar